Aula d'informàtica: representem el temps i l'espai
- Anàlisi d'informació digital, situació geogràfica i presentació en format de notícia
Llibreta
- El relleu i les costes de la Península Ibèrica i els arxipèlags balear i canari (Llibre, p.146-149)
- Clima, paisatges i riscos naturals a Espanya (Llibre, p.150-155 i 166)
- Relleu i costes de Catalunya (Llibre, p.156-157)
- Clima, paisatges i riscos naturals a Catalunya (Llibre, p.158-163)
Què aprendrem?
- A aplicar a la Península Ibèrica el que hem après sobre el relleu i el clima d'Europa i conèixer-ne les característiques bàsiques.
- A cercar informació rellevant per a l'anàlisi de la problemàtica mediambiental de la Península Ibèrica
- A analitzar el cas de la problemàtica mediambiental de la Península Ibèrica per valorar i proposar alternatives amb criteris de sostenibilitat
- Conèixer alternatives de gestió mediambiental en el marc dels ODS
Guia per a l'autoavaluació
- Conec la geografia física bàsica de la Península Ibèrica?
- Conec les característiques dels climes de la Península Ibèrica?
- Sóc capaç d'analitzar les problemàtiques mediambientals de la Península Ibèrica i exposar-ne algunes característiques amb mitjans digitals?
Competències, criteris d'avaluació i sabers
- Competències transversal 1, 2, 3 i 4
- Competències específiques 1, 2 i 4
- Criteris d'avaluació 1.1. a 1.4., 2.1. a 2.5., 4.1., 4.2. i 4.3.
- Sabers A2, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
- Sabers B1
- Sabers C9, 10, 11